Sportlov, Alla Hjärtans Dag och kalastajm :)

Hejsan på er!
Fy vad dåligt jag skrivit...men har inte känt mig riktigt kry.
Jaja inte börja med gnäll :)

Det är Sportlov här och gårdagen var som alla ju vet Alla ♥-dag.
Min lilla Julija som inte är så liten längre fyllde 9 år just igår, ingen dålig present man fick ♥
Hon hade beställt en tårta som skulle vara i två våningar (Ops...) jag som aldrig gjort det och ja, dum som man är så säger man - Självklart gumman :)
Choklad bottnar med jordgubb/Hallon mousse fyllning på första våning och Citronfromage fyllning på andra
Så här blev resultatet:


Inte riktigt nöjd men det kanske blir bättre nästa gång, med tanke på att det var första gången.
Barnen var nöjda och det är ju huvudsaken.


Födelsedags Tjejen ♥

Emma klurar just nu på sin tårta till på torsdag då det är hennes födelsedag.
Det verkar luta åt en kanintårta :O den har jag gjort förut i alla fall så vi får väl hoppas det blir bra.

Är nu i vecka 12 förövrigt och som vanligt (gnäll igen :D) så är det foglossning på hög nivå som gäller.
Men som tur är brukar det släppa i mitten av graviditeten och bli lite lättare skönt att slippa när man blir större.
Men istället kommer samandragningar och förvärkar sättas in hm..vilket är värst.
Ändå till skillnad till många andra älskar jag verkligen att vara gravid!?

Nähe nu ska jag väl sätta lite fart och grejsa lite
Här skall pluggas lite ;) (Hemlis)

Kram till er ALLA i efterskott på Alla Hjärtans Dag!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback