Vad det går fort.....♥

Hej på er!
Snön bara vräker ner :( trist vill ha VÅR.
Men snart så kommer den väl med :)




Igår blev lill plutten 10 mån tänk vad det går fort...
Känns som det var i går det blev paniken i replubliken efter 10 dagars helvetes värkar, när man väl kom  in så trodde de inte på mig att jag hade värkar :O CTG:n fungerade inte som den skulle tillslut fick jag gå till det stora UL rummet för det skulle kolla något vet inte vad fick aldrig veta var så dåligt :( När han väl efter lite om och men föddes i Ultraljuds rummet, Var den första hehe
Så sa de efteråt - vi trodde inte du hade ont, det syntes inte.
Nähä måste det alltid synas då, jag går alltid in i mig själv på något sätt när jag föder barn och bearbetar min smärta själv. Har använt lustgas men tycker bara den kväver mig när man har värkar. Men visst blir man go efter några andetag ;) Är skönt om de ska sy..nu har jag sluppit det de sista tre gångerna som tur är.
Ja och nu sitter jag här och har en liten knodd i magen igen UNDERBART ♥

Var hos BM igår och allt var bra förutom lite lågt blodtryck känner mig ofta yr och trött, ska ta detta förbaskade blodprov i morgon så får vi se om allt är OK där med :)

Nästa vecka står det två födelsedagar för dörren funderar på vad de skulle vilja ha för tårtor.
Julija fyller ju på Alla hjärtansdag så hon är nog trött på hjärttårtor ;)
Emma som är födelsedags barn två i februari fick sin Twilight tårta förra året får se vad det kan bli i år :D

Nä ha det så gott nu alla VÄNNER så hörs vi snart igen :D
PS. Vill tacka Mirka för bra tårttips sidor mm :D

kram










Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

fin blogg du har:)

2011-02-10 @ 14:58:22
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Hny.

Fin blogg :)

Kolla gärna in på min och följ mig gärna

om du gillar min blogg.

2011-02-11 @ 00:16:10
URL: http://hnny.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback