Brottarhelg och stapplande steg :)

Hejsan hallå!
Vad har tagit åt mig??
Har ju bara gått 3 dagar sedan sista inlägget :D

Idag är mina underbara 4 stora barn och brottas i Falköping i FT-Cupen.
FT-Cupen hade i år 516 anmälda.

Var tänkt att jag skulle följa med och se de små liven men då Oscar fått öroninflamation så blev vi hemma.
Allt verkar än så länge bättre så vi hoppas det fortsätter så.
Medecinen är ju inte den godaste precis vet jag som är gamalt öronbarn (bläää) men han är så jätte duktig att ta den t.o.m mitt i natten :) 



Lillplutten har börjat att gå, helt plötsligt när han stod så började han ta ett par steg och i går gick han stapplande genom halva vardagsrummet som visserligen inte är stort men ändå :D mamma stolt...
Han har stått länge utan att hålla sig i men nu har det släppt.



Jag kan gå :)


ops !


Nej men jag skulle bara leka lite ;)

Lägger upp lite gamla matcher på barnen senare.

Kram till er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback