I helgen...

...avgjordes tävlingarna i Falköping och FT-Cupen.
Alla kämpade på jättebra :)
Sarah och Kevin kämpade mot duktiga motståndare och blev tyvärr utslagna :(
Emma och Julija fick varsin medalj :) Emma Silver för ovanlighetens skull ;)
Julija fick brons i en tuff viktklass...
De är så goa och dukrtiga mina underbara barn :D

Penicillinkuren är över i morgon bitt för stackars Oscar som varit så himla duktig...Har fått väcka honom på natten för att ta sin medecin men aldrig att han blivit ledsen.

Filmer från brottningen får jag inte upp?? har inte begripit hur man gör eller det fungerar iaf inte.
Om ni vill se så länkar jag till Youtube i respektive namn.

Sarah Glentons Mästarmöte 2010 (Blå)

Emma Gelntons Mästarmöte 2010 (Blå)

Julija i sin första match i BK Sana (Röd)

Kevin Skaraborgserien Töreboda 2010 (Blå)


De har alla utvecklats speciellt dom små, sedan filmerna lades upp...  :)





Nils ska såklart slå kullerbytta på mattan :)



Emma slår kryss...


Oscar testa också ♥

Nä nu ska det bli FA sista för denna gång ha det gott!!
Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är mina stoltingar!



Vilka duktiga barn du har! Kul att de hittat någonting de tycker om att göra!



Jo det är jag som målar dem. Blir lite mindre tid till nailart sedan lillan kom ut men pappsen är fortfarande snäll nog och ser till att jag får tid då och då att sätta mig ner ett par timmar och måla i lugn och ro. Är skönt faktiskt för det är ett bra sätt att varva ned. Men oftast blir det bara att lacka om i en annan färg. Tar lite mindre tid.. =)

2011-03-15 @ 13:19:43
URL: http://amatory.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback