10 år som fru Sundberg...

Veckan som gick har varit MYYYS ♥
I torsdags firade jag och maken 10 år som gifta :)
Vi gjorde väl inget super speciellt utan bara va  hela dagen...och myste
Tycker inte man behöver kräva presenter mm av varandra som vissa förhållanden gör.
Utan det är väl ändå kärlek som man skall visa.
Vi köpte ändå finaste buketten med tulpaner till OSS.




I lördags var vi i Märsta hos syster yster och firade hennes son William som fyller 2 år igår faktiskt GRATTIS ♥

William

Det var en supermysig dagsutflykt med barnen och jag fick träffa ett av mina syskonbarn (Bea) som jag inte sett på ca: 14 ÅR kom vi på oj,oj,oj jag säger då det...Familjen knas det är vad vi är.

Williams Pappa hade gjort SUPER goda smörgåstårtor. Det enda jag grämer mig över är att jag inte orkade äta MER :D Hade gärna smakat på Kyckling/curry, Aja nu finns det anledning att komma på fler kalas :P hehe...





Fikadax :)




William och Nils.
Sen var det dags för hemfärd och kramkalas ♥



Igår var Sarah och tar sin hyposens spruta för biallergin och nu ska det bara vara ca: 1½  år kvar SKÖNT!

Nä pockar de små på uppmärksamhet :) ha det gott alla och KRAM



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback