Våffeldagen...

Igår var det våffeldagen...Mums :P



Självklart blev det våfflor vilket gladde barnen.
Som tur var så hann vi med en promenix i spåret innan onytigheterna stoppades i magsingen
Nils fick gå bredvid för första gången eftersom det har varit så hal och klenigt.
Spåret är 2.5 Km och han småsprang hela vägen :) godingen...
In i skogen och ut igen haha.
Samlade kottar och pinnar, kollade på myrorna som vårstädade för fullt men det var BLÄ sa han hehe...



Han var helt genomsvettig när vi kom fram.

Oscar har feber sedan torsdags kväll kl 21 lät han konstig och jag gick och kände på honom och han var genomvarm...Igår var han helt ok och pigg så han fick hänga med nerbäddad i vagnen och det gjorde gott med frisk luft. Han är fortfarande varm men ganska pigg ändå.

Inatt var det kallt hua...Säger jag som kan tänka mig Kiruna ööö jaja..Men det är ju faktiskt vår nu iaf här neråt säger vi.

Hängde ju tvätten ute i tordags för första gången i år underbart vad det doftar gott när den kommer in :) då är det väl vår!?

De 4 stora är i Ale och tävlar idag hoppas att det går bra för dem, Nästa helg bär det av till Mora hela familjen nja nästa iaf Nils ska sova hos Farmor och Farfar :)
Då är det Wasacupen ska bli kul att följa med och heja på.
I sommar är det tänkt att det ska bli fler brottaräventyr :D men vart återstår att se.
Oj vad många äventyr det ska bli i sommar hm.. hur ska vi hinna med allt det här nu då? och vara väldigt gravid också haha, lite vilja och vasselin så går det nog ;)

Nä nu ska jag ta hand om min sjukling....

Ha det så gott kram.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback